Backoffice, administratieve ondersteuning & dienstverlening
Administratieve werkzaamheden, de “Backoffice” zoals dat genoemd wordt, is zeer uiteenlopend aan activiteiten. Het is daarom ook onmogelijk om alles te vermelden en omschrijven op deze pagina. Buiten dat zijn veel taken bij zowel administratieve werkzaamheden onder te brengen als bij dienstverlenende activiteiten.
Om een idee te geven van wat Ploon Support zoal kan betekenen voor zzp-ers, kleine bedrijven, maar ook particulieren, hebben wij hieronder een kleine greep weergegeven van wat tot de mogelijkheden zou kunnen behoren, maar nogmaals… er is uiteraard nog zo veel meer mogelijk!
-
Opzetten en/of bijhouden basisadministratie
-
Ondersteuning bij onderbezetting
-
Wegwerken administratieve of financiële achterstanden
-
Coaching in thuisadministratie (budget coach)
-
Facturatie-, pakbonnen-, offerte- en orderstroom
-
Post- en e-mailverkeer bijhouden
-
Verlof- en urenregistratie
-
Planning werkzaamheden
-
Database- en relatiebeheer (klantgegevens up to date houden)
-
Mailingen, relatiegeschenken & catalogie/documentatie versturen